Sunday, March 13, 2011

congratz Lee Chong Wei.



Yahuuuuuu!!! Excited sungguh. Finally, Chong Wei berjaya merobek ego Lin Dan. He won All England 2 years in a row. Terbaek!!  Daebak !! U make me proud to be a Malaysian. (21:17, 21: 17)

Learn good lesson today: never give UP till the end of your battle. We never know what will happen, so why give up earlier right? Stay strong n never stop believing!!! 

Walaupun based on previous record, Lin Dan nampak lebih berpeluang utk menang tp itu cuma di atas kertas. Hakikatnya, siapa yg berkerja keras dia yg akan berjaya. "ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan dia mengubah nasibnye sendiri". 

I regain my motivation. Ya, I should do my best 4 my upcomin exam. Insyaallah, u can do it, lela. Go Go hwaiting!!!! 

Apa2 pun, as a muslim, kita harus kembali kpd ALLAH, Allah yg memberi kita kemenangandan hanya kepadanyalah tempat kita berserah diri.  

"Jika Allah menolong kamu mencapai kemenangan maka tidak ada sesiapa pun yang akan dapat mengalahkan kamu; dan jika Ia mengalahkan kamu, maka siapakah yang akan dapat menolong kamu sesudah Allah (menetapkan yang demikian)? Dan (ingatlah), kepada Allah jualah hendaknya orang-orang yang beriman itu berserah diri." (3: 160). 

1 comment: